Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 12:51 - Името на този блог
Автор: senga1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1528 Коментари: 1 Гласове:
4



  Здравейте хора! Щом четете този блог, значи още не сте умрели и нищо не е свършило.
   Заглавието на този блог е цитат от любимия ми писател Тери Пратчет. Избрах го, за да ми напомня, че щом съм жива значи всичко е наред и всичко е възможно. Няма място за отчаяние и излишни главоблъсканици. Има само възможности въпреки кризи, наводнения и др. Важното е да си жив. Ако си умрял  вече нищо няма значение за теб. Човек разполага единствено със себе си в този свят и с избора как да живее докато смъртта го... посети. :)
   Понеже съм непоправима оптимистка, която никога не губи надежда, не спирам да виждам хубавите и светли страни на съзнанието човешко и да вярвам, че ние - ще се оправим.
   Не се вживявайте много (опитвам се тука да ви повдигна духа). Света се променя и ние си носим последствията от влиянието си като вид върху Земята и природата, но не бива да се отчайваме. Смятам ,че всеки от нас може да развие чувството си за хумор и да му олекне, ако няма на кого да се смеете, засмейте се на себе си. Прекалено сериозното отношение към себе си никого не е довело до добро. Е като се мислехме за най-добрия вид на земята "венец на всичко живо" до къде я докарахме. Убихме си животните, растенията, че и децата си и нас си самите. Ако това е най-добрият вид здраве му кажи. Оказахме се за сега най-глупавият, като деца които не разбират и половината от играта и за това я оплескват - още един повод да се засмеем.
   Четенето на вицове винаги разведрява, както и на добри хумористини книги. Тук поне сме се доказали, че можем да се надсмиваме на глупостите си. Като казах книги си спомних, че наскоро ходих в книжарница и ми направи впечатление, че смешните книги са в много ограничено количество. Щеше ми се да има още и още. Усмивката ще спаси свет.
   "Светът е оцелял, защото се е смял. " Усмихнете се. Аз още не съм умрела.



Тагове:   хумор,   смърт,   живот,   смешно,   жива,   книги,   умряла,


Гласувай:
4



Следващ постинг

1. panazea - Привет ! И аз съм оптимистка , понякога !
24.03.2011 11:12
Твоя Панацея !
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: senga1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39505
Постинги: 5
Коментари: 34
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031